dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Skřivánková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T03:16:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T03:16:19Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7448
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je přiblížení volnočasových aktivit dětí praktické zlínské školy v době volna. K tomu jsem použila metodu výzkumu pomocí dotazníku. Osloveno bylo 170 respondentů ve věku od 6 do 15 let. teoretická část se zabývá různými pohledy na volný čas, vzdělávací činností, výchovou integrovaných žáků a strukturou koužků pro volný čas dětí v praktických školách. Praktická část přináší výsledky průzkumu převedené do grafické podoby. |
cs |
dc.format |
56 |
cs |
dc.format.extent |
1095926 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
mimoškolní činnost
|
cs |
dc.subject |
výchova integrovaných dětí
|
cs |
dc.subject |
specifické vývojové poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
dyslexie
|
cs |
dc.subject |
dyysgrafie
|
cs |
dc.subject |
dyskalkulie
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
free time
|
en |
dc.subject |
after-school
|
en |
dc.subject |
education of integrated pupils
|
en |
dc.subject |
specific developmental disorders of learning
|
en |
dc.subject |
dyslexia
|
en |
dc.subject |
dysgrafia
|
en |
dc.subject |
dyskalkulia
|
en |
dc.subject |
questionaire
|
en |
dc.title |
Volný čas dětí školního věku ve Zlínské praktické škole |
cs |
dc.title.alternative |
Leisure time of pupilage children from Zlin practical school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hozová, Leona |
|
dc.date.accepted |
2008-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to explain the leisure time activities of children from Zlin practical school. I have used a method of research by means of questionnaire.I have asked 170 respondents at the age of six to fifteen. The theoretical part deals with various points of view on free time, educatinal activity, education fo integrated pupils and structure of hobbies for children at practical schools. Analytic part imparts the results of the research which are transfered into graphical form. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6891
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
praktické základní školy
|
cs |
local.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
local.subject |
Zlín (Česko)
|
cs |
local.subject |
practical elementary schools
|
en |
local.subject |
leisure time activities
|
en |
local.subject |
Zlín (Czechia)
|
en |