Tvorba a použití systémové databáze ke třídění reklam masmédií
Show full item record
No preview available
Title:
|
Tvorba a použití systémové databáze ke třídění reklam masmédií |
Author: |
Plšek, Radoslav
|
Advisor: |
Vorlová, Růžena
|
Abstract:
|
V úvodní části je obsažena rešerše odborné literatury, která je zaměřená především na tvorbu účinné reklamy, nástroje a vlivy, které ji ovlivňují. V další části je obsažena regulace reklamy v ČR a její zákonná omezení. V praktické části se zabývám tvorbou databázového programu ke třídění reklam masmédií a následným členěním konkrétních spotů do jednotlivých kategorií. Na závěr jsem vytvořil redukovaný soubor této databáze, který obsahuje pouze výběr některých reklam. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7487
|
Date:
|
2007-12-07 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
7396
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account