Tvorba a použití systémové databáze ke třídění reklam masmédií

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba a použití systémové databáze ke třídění reklam masmédií

Show full item record

No preview available
Title: Tvorba a použití systémové databáze ke třídění reklam masmédií
Author: Plšek, Radoslav
Advisor: Vorlová, Růžena
Abstract: V úvodní části je obsažena rešerše odborné literatury, která je zaměřená především na tvorbu účinné reklamy, nástroje a vlivy, které ji ovlivňují. V další části je obsažena regulace reklamy v ČR a její zákonná omezení. V praktické části se zabývám tvorbou databázového programu ke třídění reklam masmédií a následným členěním konkrétních spotů do jednotlivých kategorií. Na závěr jsem vytvořil redukovaný soubor této databáze, který obsahuje pouze výběr některých reklam.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7487
Date: 2007-12-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 7396


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
plšek_2008_bp.pdfBlocked 942.1Kb PDF
plšek_2008_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
plšek_2008_op.doc 42.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account