Měření spokojenosti zákazníků ve firmě Datec Retail Solutions s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Semančíková, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Vičíková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T04:12:01Z |
|
dc.date.available |
2012-12-07T00:00:44Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7565
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je specifikovat způsoby měření spokojenosti zákazníků ve firmě Datec Retail Solutions, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce obsahuje informace týkající se problematiky spokojenosti zákazníků a její způsoby měření. Praktická část obsahuje charakteristiku firmy Datec Retail Solutions s.r.o., analýzu současného měření spokojenosti zákazníků ve firmě, mé vlastní zjišťování spokojenosti zákazníků, doporučení a návrhy pro zkvalitnění komunikace se zákazníky, které povedou k větší spokojenosti zákazníků. |
cs |
dc.format |
58 s., 2 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1121064 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2012 |
|
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
lidské přání a potřeby
|
cs |
dc.subject |
péče o zákazníky
|
cs |
dc.subject |
hodnoty pro zákazníka
|
cs |
dc.subject |
dotazování
|
cs |
dc.subject |
pozorování
|
cs |
dc.subject |
experiment
|
cs |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
human wishes and needs
|
en |
dc.subject |
customer care
|
en |
dc.subject |
customer values
|
en |
dc.subject |
questioning
|
en |
dc.subject |
sighting
|
en |
dc.subject |
experiment
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti zákazníků ve firmě Datec Retail Solutions s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Measurement of customer's satisfaction in company Datec Retail Solutions p. l. c. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2008-01-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this bachelor's work is to specify the ways of measuring customers' satisfaction in the company Datec Retail Solutions s.r.o. This work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part of the bachelor's work contains information concerning customers' satisfaction and the ways of its measuring. The practical part contains characteristics of the company Datec Retail Solutions s.r.o., the analysis of current measuring of customers' satisfaction in the company, my own research of customers' satisfaction, recommendations and proposals for providing communication with customers in a much better quality, resulting in a higher customers' satisfaction. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7432
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account