Analýzy změn výuky modelových situací na SPŠ MV ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýzy změn výuky modelových situací na SPŠ MV ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šnitr, František
dc.contributor.author Krykorka, Karel
dc.date.accessioned 2010-07-17T04:43:36Z
dc.date.available 2015-11-18T16:23:41Z
dc.date.issued 2008-03-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7640
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou školské části základní odborné přípravy nově přijatých policistů, zejména pak výukou modelových situací na středních policejních školách. V práci jsou specifikovány požadavky na znalosti příslušníků PČR, které by tito měli bezpodmínečně splňovat předtím, než začnou provádět modelové situace. V práci jsou charakterizovány předměty, které vyučuje SPŠ v rámci modulu ZOP s vysvětlením a popisem poměrně nového pojmu, resp. nového názvu pracoviště, které se modelovými situacemi zabývá, pojmu OMIV. Dále je vymezen pojem modelové situace, její charakteristika, rozdělení, vznik a zejména vysvětlení, proč je výuka modelových situací v pravdě vyvrcholením vzdělávání příslušníků PČR. Druhá polovina práce je pak věnována výzkumu, který byl proveden mezi absolventy školské části ZOP, kteří získali kontakt s praxí a kteří v době výzkumu byli posluchači Školního policejního střediska. Výzkum byl zaměřen na získání informací o výuce modelových situací na SPŠ a na odhalení jejích případných nedostatků. Na konci práce je pak hodnocení a závěr, který do jisté míry zjištěné nedostatky ospravedlňuje a popisuje komplikovanou situaci v policejním sboru PČR, která je důvodem některých nedostatků. cs
dc.format 90 s. cs
dc.format.extent 823050 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 28.03.2015
dc.subject Policie České republiky cs
dc.subject modelová situace cs
dc.subject Střední policejní škola-SPŠ cs
dc.subject Základní odborná příprava-ZOP cs
dc.subject komplexní modelová situace cs
dc.subject dílčí modelová situace cs
dc.subject oddělení metodiky a integrace výuky-OMIV cs
dc.subject Školní policejní středisko-ŠPS cs
dc.subject The Police of the Czech Republic en
dc.subject Model situation en
dc.subject Secondary Police school en
dc.subject Initial Professional training-ZOP en
dc.subject Comprehensive model situation en
dc.subject Particular model situation en
dc.subject Department of Methodology and Integration of education-OMIV en
dc.subject Training Police Centre-ŠPS en
dc.title Analýzy změn výuky modelových situací na SPŠ MV ČR cs
dc.title.alternative Changes in training of the model situations on Secondary Police schools of Ministry of Interior in Czech Republic en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2008-05-14
dc.description.abstract-translated This diploma paper is focused on the questions connected with learning within the frame of the initial police professional training of the new staff of the Czech Police especially focused on the training of model situations on Police secondary schools. Hereby specified requirements for Police staff member's knowledge should all members necessarily fulfil before they enter to real practise of model situations. I tried to specify and characterize subjects that are learned on Secondary Police schools of Ministry of Interior within the frame of the initial professional training with explanation and description of the new and innovative definition, respectively with description of the new working compartment connected with model situations OMIV (Department of Methodology and Integration of education). Further explanation of the term "model situation" provided in this diploma paper with explanation of its characteristics, division and origin will help to understand better to importance and to reasons why these model situations are on the top of police member's education. Second part of this dissertation is focused on research between absolvent's of school part of initial professional training who have further contact and feedback from practise but in the time of research they were attendants of Police training centre. This research should provide clear information about training of model situations and its possible insufficiency. At the end is conclusion and evaluation explaining some identified insufficiency but with description of reasons of these problems developed from complicated situation in Police department. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1009210
dc.date.assigned 2006-11-30
utb.result.grade B
local.subject střední policejní školy cs
local.subject modelové situace cs
local.subject secondary police schools en
local.subject model situations en


Files in this item

Files Size Format View
krykorka_2008_dp.pdfBlocked 803.7Kb PDF View/Open
krykorka_2008_vp.doc 55.22Kb Microsoft Word View/Open
krykorka_2008_op.doc 61.19Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account