Analýza bankovních produktů pro retailovou klientelu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza bankovních produktů pro retailovou klientelu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kameníková, Blanka
dc.contributor.author Svitálková, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-17T05:11:16Z
dc.date.available 2010-07-17T05:11:16Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7707
dc.description.abstract Předmětem této práce je analýza vybraných bankovních produktů pro retailovou klientelu, jež jsou nejběžnějšími produkty, které tato klientela využívá. Teoretická část je zaměřena především na popis současných nejčastějších bankovních produktů a podmínek pro jejich získání. V praktické části pak srovnání jednotlivých nabídek stejného typu produktu u čtyř vybraných bank. Práce se zabývá hlavně poplatky u těchto produktů, úrokovými mírami, výhodami a nevýhodami produktu a dalšími souvisejícími podmínkami bank. Na konci práce je popsán problém spotřebitelských úvěrů a zadlužení domácností a oproti tomu neu-stále rostoucí zisky bank. cs
dc.format 65 s. cs
dc.format.extent 850126 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject úroková sazba cs
dc.subject RPSN cs
dc.subject poplatky bank cs
dc.subject klasifikované úvěry cs
dc.subject interest rate en
dc.subject APR en
dc.subject bank fees en
dc.subject classified loans en
dc.title Analýza bankovních produktů pro retailovou klientelu cs
dc.title.alternative An analysis of banking products for retail customers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vachová, Simona
dc.date.accepted 2008-06-11
dc.description.abstract-translated The purpose of this work is an analysis of selected banking products for retail customers, which are the most common products used by these customers. The theoretical part is aimed mainly at the description of current banking products and the conditions for their acquisition. The practical part brings a comparison of products of the same kind in four selected banks. The work deals with charges for these products, interest rates, advantages and disadvantages of each product and other relevant terms and conditions. The problem of consumer credit and household indebtedness is described at the end of the work, which is in contrast to the constantly increasing banks' profits. en
dc.description.department Ústav financí a účetnictví cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/113 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9220
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade A
local.subject retailové bankovnictví cs
local.subject bankovní produkty cs
local.subject retail banking en
local.subject bank's products en


Files in this item

Files Size Format View
svitálková_2008_bp.pdfBlocked 830.2Kb PDF View/Open
svitálková_2008_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
svitálková_2008_op.pdf 182.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account