Hodnocení efektivity event projektů v segmentu B2B z pohledu návratnosti investic
Show full item record
No preview available
Title:
|
Hodnocení efektivity event projektů v segmentu B2B z pohledu návratnosti investic |
Author: |
Mildová, Hana
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
V této diplomové práci se zabývám hodnocením efektivity projektů, zvláště pak eventů pro společnost KARAT Software a.s. Teoretická část se týká event marketingu, marketingové komunikace a průmyslového trhu. V analytické části jsem představila společnost, analyzovala současný stav eventů a miniprojektů, hodnotila jejich efektivitu, provedla SWOT analýzy a porovnala projekty mezi sebou. Na základě těchto poznatků jsem vypracovala projekt, jehož hlavním cílem je zvýšení efektivity event projektů společnosti, včetně jeho možných přínosů a rizik. Závěrem jsem pak shrnula a vyhodnotila poznatky získané v průběhu teoretické a analytické části diplomové práce, ale i ty získané během tvorby projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7747
|
Date:
|
2008-05-05 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
8301
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account