Vliv sponzoringu na image značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv sponzoringu na image značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Florián, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-17T05:32:21Z
dc.date.available 2010-07-17T05:32:21Z
dc.date.issued 2008-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7763
dc.description.abstract V této práci najdete teoretické podklady ke sponzoringu a jeho využití při tvorbě image značky. Cílem je sestavit přehled pojítek mezi těmito nástroji, provést šetření s úmyslem zjistit znalost sponzorských aktivit ve zvolené firmě a vyhodnotit vnímání konkrétních spojení respondenty. K tomuto účelu bude proveden kvalitativní výzkum mezi cílovou skupinou zákazníků. Po vyhodnocení výstupů jsou navržena řešení a komentáře k výsledkům a zvolené strategii. cs
dc.format 54 s. cs
dc.format.extent 523694 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject sponzoring cs
dc.subject sponzorování cs
dc.subject image cs
dc.subject tvorba image cs
dc.subject McDonald's cs
dc.subject sponsorship en
dc.subject image en
dc.subject image creation en
dc.subject McDonald's en
dc.title Vliv sponzoringu na image značky cs
dc.title.alternative Influence of sponsorship to trademark image en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chvojka, Jiří
dc.date.accepted 2008-06-02
dc.description.abstract-translated You can find theoretical sources for sponsorship and its influence for brand image creation in this work. Main objects are to show the use of sponsorship in marketing communications, to do a research of knowledge of corporate sponsorship activities and to rate benefits of these events. For this purpose there will be made a qualitative research among customers. From realized information there will be eventually proposed changes in company communications. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7454
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
florián_2008_bp.pdfBlocked 511.4Kb PDF View/Open
florián_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
florián_2008_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account