Ekologická výchova žáků na SŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ekologická výchova žáků na SŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Drholcová, Věra
dc.contributor.author Müllerová, Vlasta
dc.date.accessioned 2010-07-17T07:33:57Z
dc.date.available 2010-07-17T07:33:57Z
dc.date.issued 2009-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7866
dc.description.abstract Cílem této práce bylo posoudit, nakolik se environmentální výchova realizovaná na střední škole může uplatnit jako faktor ochrany životního prostředí. Životní prostředí České republiky, které si nese zátěž z desetiletí existence komunistického režimu, se v posledních dvou desetiletích relativně zlepšilo, avšak stále má ještě možnosti k dalšímu zlepšování. Na středních školách probíhá kutikulární reforma, jejíž součástí je i realizace environmentální výchovy, která se může dít teoretickým nebo praktickým způsobem nebo kombinací obojího. cs
dc.format 55 s. cs
dc.format.extent 1135115 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject životní prostředí cs
dc.subject environmentální výchova; voda cs
dc.subject vzduch cs
dc.subject rámcový vzdělávací program pro střední školy cs
dc.subject školní vzdělávací program cs
dc.subject Environment en
dc.subject environment education en
dc.subject water en
dc.subject air en
dc.subject frame education programm en
dc.subject curriculum for secondary schools en
dc.title Ekologická výchova žáků na SŠ cs
dc.title.alternative Pupils' environment education in secondary school en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, František
dc.date.accepted 2009-06-17
dc.description.abstract-translated Purpose of this study was to concider how much could be used environment education reliased in secondary schools as a factor of environment protection . Environment in Czech Republic which was affected by nearly fifty years existence of communist system is improved in last twenty years but there is still possibility for following improvement . Here is running curriculum reform in secondary schools that could be tought by theoretical way or by practice or combination both these ways. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016107
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade A
local.subject environmentální výchova cs
local.subject environmentální vzdělávání cs
local.subject střední školy cs
local.subject environmental education en
local.subject environmental education en
local.subject secondary schools en


Files in this item

Files Size Format View
müllerová_2009_bp.pdf 1.082Mb PDF View/Open
müllerová_2009_vp.doc 51.22Kb Microsoft Word View/Open
müllerová_2009_op.doc 56.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account