dc.contributor.advisor |
Drholcová, Věra
|
|
dc.contributor.author |
Müllerová, Vlasta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T07:33:57Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T07:33:57Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7866
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce bylo posoudit, nakolik se environmentální výchova realizovaná na střední škole může uplatnit jako faktor ochrany životního prostředí. Životní prostředí České republiky, které si nese zátěž z desetiletí existence komunistického režimu, se v posledních dvou desetiletích relativně zlepšilo, avšak stále má ještě možnosti k dalšímu zlepšování. Na středních školách probíhá kutikulární reforma, jejíž součástí je i realizace environmentální výchovy, která se může dít teoretickým nebo praktickým způsobem nebo kombinací obojího. |
cs |
dc.format |
55 s. |
cs |
dc.format.extent |
1135115 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
životní prostředí
|
cs |
dc.subject |
environmentální výchova; voda
|
cs |
dc.subject |
vzduch
|
cs |
dc.subject |
rámcový vzdělávací program pro střední školy
|
cs |
dc.subject |
školní vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
Environment
|
en |
dc.subject |
environment education
|
en |
dc.subject |
water
|
en |
dc.subject |
air
|
en |
dc.subject |
frame education programm
|
en |
dc.subject |
curriculum for secondary schools
|
en |
dc.title |
Ekologická výchova žáků na SŠ |
cs |
dc.title.alternative |
Pupils' environment education in secondary school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, František |
|
dc.date.accepted |
2009-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
Purpose of this study was to concider how much could be used environment education reliased in secondary schools as a factor of environment protection . Environment in Czech Republic which was affected by nearly fifty years existence of communist system is improved in last twenty years but there is still possibility for following improvement . Here is running curriculum reform in secondary schools that could be tought by theoretical way or by practice or combination both these ways. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016107
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
environmentální výchova
|
cs |
local.subject |
environmentální vzdělávání
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
environmental education
|
en |
local.subject |
environmental education
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |