Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace |
Author: |
Čarková, Lenka
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Ve své diplomové práci se zaměřím na problematiku uvedení nového produktu na trh, stra-tegie s tímto úkonem spojených a využití jednotlivých forem marketingové komunikace v rámci tohoto procesu. Cílem této práce je vytvoření metodologie, která by mohla sloužit jako návod pro obchodní společnost při uvedení nového produktu na trh. Tato metodologie bude vytvořena na zá-kladě teoretických marketingových znalostí o této problematice a zároveň bude zohledňo-vat nové trendy z praxe. V rámci praktické části diplomové práce jsem pro reálný popis metodologie uvedení nového produktu na trh vybrala relativně netypický produkt - pálenou střešní krytinu Samba 11 posuvná taška. Tento produkt byl vybrán zcela účelně, aby bylo v diplomové práci možné poukázat na to, že vytvořenou metodologii je možné využít u různých typů produktů a nejen u běžného rychloobrátkového zboží. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7899
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10554
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account