Postavení mužů a žen v reklamě na pivo
Show full item record
No preview available
Title:
|
Postavení mužů a žen v reklamě na pivo |
Author: |
Hanáková, Klára
|
Advisor: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou televizních reklamních spotů na pivo s důrazem na porovnání role mužů a žen v těchto reklamách. V teoretické části se věnuje základním principům reklamy, mechanismům regulace reklamy a rovněž nabízí základní orientaci ve specifické problematice marketingu v pivovarnickém odvětví Analytická část nabízí porovnání konkrétních spotů z nejrůznějších geografických lokalit a hledá jejich společné a odlišné znaky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7946
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
11434
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account