Postavení mužů a žen v reklamě na pivo

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postavení mužů a žen v reklamě na pivo

Show full item record

No preview available
Title: Postavení mužů a žen v reklamě na pivo
Author: Hanáková, Klára
Advisor: Zelinský, Miroslav
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou televizních reklamních spotů na pivo s důrazem na porovnání role mužů a žen v těchto reklamách. V teoretické části se věnuje základním principům reklamy, mechanismům regulace reklamy a rovněž nabízí základní orientaci ve specifické problematice marketingu v pivovarnickém odvětví Analytická část nabízí porovnání konkrétních spotů z nejrůznějších geografických lokalit a hledá jejich společné a odlišné znaky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7946
Date: 2009-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 11434


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hanáková_2009_bp.pdfBlocked 556.1Kb PDF
hanáková_2009_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
hanáková_2009_op.doc 74.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account