Sportovní marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sportovní marketing

Show full item record

No preview available
Title: Sportovní marketing
Author: Vyoralová, Sandra
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou sportovního marketingu. Také detailně řeší využití marketingových komunikací v oblasti sportu. Práce s také zabývá sponzorováním v oblasti sportu, jelikož sponzoring je jednou z nejvíce využívaných forem marketingových komunikací ve sportu. Práce se také detailně zaobírá využitím marketingových komunikací ve zlínském hokejovém klubu HC RI Okna. Po analýze následuje zhodnocení, doporučení pro zlepšení marketingové komunikace hokejového klubu a vyvození závěrů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7979
Date: 2009-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10543


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vyoralová_2009_bp.pdfBlocked 5.239Mb PDF
vyoralová_2009_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
vyoralová_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account