dc.contributor.advisor |
Pálka, Přemysl
|
|
dc.contributor.author |
Zbušková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T08:52:56Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T08:52:56Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8017
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá určením hodnoty firmy Gascentrum, s.r.o. využitím výnoso-vých metod oceňování. Teoretická část definuje podnik a kategorie hodnoty podniku a také důvody oceňování. Další kapitoly jsou věnovány metodám oceňování podniku, také je zde zpracovaný postup určení hodnoty společnosti a promítnutý faktor času a rizika do oceňo-vání prostřednictvím úrokový míry. Obsahem praktické části je projekt ocenění společnos-ti. Samotnému ocenění předchází detailní finanční a strategická analýza dat, na základe které je pak zpracován strategický finanční plán a stanovení hodnoty společnosti Gascent-rum, s.r.o. |
cs |
dc.format |
104 s. 11 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1557323 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
oceňování podniku
|
cs |
dc.subject |
strategická analýza
|
cs |
dc.subject |
finanční analýza
|
cs |
dc.subject |
výnosové metody oceňováni
|
cs |
dc.subject |
business valuation
|
en |
dc.subject |
strategic analysis
|
en |
dc.subject |
financial analysis
|
en |
dc.subject |
returns methods of valuation
|
en |
dc.title |
Projekt stanovení hodnoty podniku Gascentrum,s.r.o. využitím výnosových metod oceňování |
cs |
dc.title.alternative |
Project of the company valuation Gascentrum, s.r.o. by using yield valuation methods |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fojtík, Libor |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the evaluation of the company Gascentrum, Ltd., using the returns methods of valuation. The theoretical part defines a business, the categories of company value and the reasons for the evaluation. Following chapters are devoted to the methods of business valuation. The process of the value estimation of a company is descri-bed here as well, and the factors of time and risk are incorporated into the valuation by me-ans of interest rates. The practical part comprises the project for the company valuation. The valuation itself is preceded by a detailed financial and strategic data analysis that ser-ves as a basis for the elaboration of a strategic financial plan and the estimation of the value of the company Gascentrum Ltd. |
en |
dc.description.department |
Ústav financí a účetnictví |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/172
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Finance |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Finance |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
12748
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|