dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Slivka, Ivan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T08:59:32Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8034
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu pro společnost CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS, která se zabývá výrobou a prodejem cementotřískových desek CETRIS. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje pojednávající o marketingovém plánování, etapách v přípravě marketingového plánu a sestavení marketingového plánu. Na začátku praktické části charakterizuji akciovou společnost CIDEM Hranice, a.s. a divizi CETRIS. Tato analytická část dále obsahuje situační analýzu, která slouží k rekapitulaci současné situace podniku a SWOT analýzu. V následující projektové části je provedeno vyhodnocení závěrů situační analýzy a vypracován projekt marketingového plánu. Jsou zde definovány marketingové cíle a strategie firmy, vypracovány akční marketingové programy, rozpočty nákladů, časové harmonogramy a způsoby kontroly plánu. Na závěr je projekt podroben nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
96 s., 7 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2058265 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 |
|
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingové cíle
|
cs |
dc.subject |
marketingové strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
marketing goals
|
en |
dc.subject |
marketing strategies
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.title |
Marketingový plán společnosti CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing plan of the company CIDEM Hranice, a.s., division CETRIS. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štefánek, Radoslav |
|
dc.date.accepted |
2009-06-03 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to create a marketing plan for the company CIDEM Hranice a.s., division CETRIS, which deals in manufacturing and selling of cement-bonded particleboards CETRIS. This thesis consists of a theroretical and a practical approach. The theory discusses professional literature about planning of marketing, namely about its particular stages and about creating of a marketing plan. The practical part starts with a characteristics of the company CIDEM Hranice a.s. and its division CETRIS. This analytical part consists of a situation analysis, which deals with the current situation in the company, and a SWOT analysis. Next, a project part follows where results of the situation analysis are evaluated and a marketing plan is created. There are elaborated marketing goals, a company strategy, marketing programs, costs analysis, time schedules and instructions how to supervise the marketing plan. Finally, the project is evaluated in terms of costs and risks. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12428
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|