Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu |
Author: |
Honzek, Martin
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je blíže seznámit čtenáře se základy a problematikou event marketingu. Definovat event marketingové cíle a poskytnout dostatečné informace k plné-mu pochopení tématu. V první části své práce se zaměřuji na teorii event marketingu, jeho význam a začlenění do komunikačního mixu. Druhá část nabízí pohled na event marketing z praxe. Bylo zvoleno, popsáno a okrajově zhodnoceno několik eventů. Součástí práce je dotazníkové šetření na jeden event, který byl vybrán a analyzován ze tří pohledů, cílových skupin, a to z pohledu zadavatele, pořadatele a účastníka (široké veřejnosti). Z tohoto prů-zkumu lze také vyhodnotit efektivitu event marketingu. Práce slouží k teoretickému vysvětlení pojmu "event marketing" a jeho praktického začle-nění do komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8089
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
10504
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account