dc.contributor.advisor |
Lesa, Ondřej
|
|
dc.contributor.author |
Trtková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T09:24:54Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T09:24:54Z |
|
dc.date.issued |
2008-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8090
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně pro firmu KORYNA nábytek, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí: do části teoretické a části analytické. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem bakalářské práce. Analytická část detailně rozpracovává reklamní kampaň firmy KORYNA nábytek, a.s. Nejdříve jsem provedla výzkum propagace, Situační analýzu a SWOT analýzu. V reklamní strategii jsem definovala cílovou skupinu, stanovila cíle, vytvořila komunikační sdělení a našla vhodná média, kterými oslovím zvolenou cílovou skupinu. Závěr se věnuje hodnocení reklamní kampaně. |
cs |
dc.format |
65 s., 4 s. ob. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2810575 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
reklamní média
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
plán reklamní kampaně
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
advertising media
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
plan of advertising campaign
|
en |
dc.title |
Návrh reklamní kampaně pro firmu KORYNA nábytek, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Proposal of an advertising campaign for the firm KORYNA nábytek, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2009-01-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor's thesis is aimed at creating an advertising campaign for a company KORYNA nábytek, Plc. This thesis is split to two parts: theoretical and analytical part. The theoretival part explaints relevant basic concepts. The practical part elaborates the advertising campaign for firm KORYNA nábytek, Plc. At first I made promotional research, Situation analysis and SWOT analysis. In advertising strategy I defined the best target group, set up main aims, prepared a message strategy and I found suitable medium. The conclusion evaluates this campaign. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
10392
|
|
dc.date.assigned |
2008-10-10 |
|
utb.result.grade |
C |
|