Analýza spotřebitelů jogurtů společnosti Yoplait Czech, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spotřebitelů jogurtů společnosti Yoplait Czech, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Olšinová, Leona
dc.contributor.author Mikelová, Iva
dc.date.accessioned 2010-07-17T10:23:02Z
dc.date.issued 2009-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8187
dc.description.abstract Ve své bakalářské diplomové práci se zabývám analýzou spotřebitelů jogurtů značky Yoplait. K výzkumu jsem využila dotazník čítající celkem 17 otázek. Dle analýzy informací získaných z výzkumné sondy jsou respondenti poté začleněni do definovaných segmentů. Pro jednotlivé segmenty je doporučen vhodný komunikační mix. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska pro marketingový výzkum, popsáno nákupní chování spotřebitelů a proces segmentace. cs
dc.format 70 s., 8 s. příloh cs
dc.format.extent 745334 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2039
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject respondent cs
dc.subject typologie cs
dc.subject Marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject segmentation en
dc.subject consumer en
dc.subject informant en
dc.subject typology en
dc.title Analýza spotřebitelů jogurtů společnosti Yoplait Czech, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of consumers of Yoplait yoghurts en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2009-05-25
dc.date.vskp-available 2039-04-28
dc.description.abstract-translated My thesis is focused on the issue of analysis of consumers of Yoplait yogurts. A questionnaire with 17 questions was used for the marketing research. According to an analysis of information acquired from the research informants are incorporated into defined segments. There is recommended suitable marketing mix for separate segments. There are theoretical bases for marketing research, defined purchasing behaviour and process of segmentation in the first part. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13054
dc.date.assigned 2009-02-24
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
mikelová_2009_bp.pdfBlocked 727.8Kb PDF View/Open
mikelová_2009_vp.doc 0bytes Microsoft Word View/Open
mikelová_2009_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account