dc.contributor.advisor |
Štěpánková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Posoldová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T10:27:47Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T10:27:47Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8202
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou integrace tělesně postižených dětí do běžných škol. Je zde popsáno několik druhů postižení, vysvětlen pojem integrace a inkluze a co obnáší. Část práce je věnována poradenství a předpokladům úspěšné integrace. Najdeme zde i část věnovanou legislativě a právní úpravě integrace v ČR. Součástí bakalářské práce je také praktická část, kde najdeme průzkum, kterým jsme zjišťovali, co si veřejnost, ale také učitelé a děti myslí o integraci. |
cs |
dc.format |
45 s. |
cs |
dc.format.extent |
506279 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Integrace
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
poradenství
|
cs |
dc.subject |
spolupráce rodičů
|
cs |
dc.subject |
škol a poradny
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
Integration
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
consulting
|
en |
dc.subject |
co-operation parents
|
en |
dc.subject |
schools and advisory centre
|
en |
dc.subject |
individual educational program
|
en |
dc.title |
Integrace tělesně postižených žáků do běžných škol |
cs |
dc.title.alternative |
Integration of physically handicapped children to current schools |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fejová, Ludmila |
|
dc.date.accepted |
2009-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the questions of integration of physically handicapped children to current primary schools. There are some types of handicaps described in the text, the conception of integration and inclusion is explained and the main aspects of integration and inclusion are mentioned. One part of this thesis is aimed at the consulting and preconditions of a successful integration and one part is related to the legislation and legal regulations in Czech Republic. In the practical part of the thesis the view of opinions of teachers, children and public about the integration can be found. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016132
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
tělesně postižené děti
|
cs |
local.subject |
školní poradenství
|
cs |
local.subject |
children with physical disabilities
|
en |
local.subject |
school counseling
|
en |