Integrace tělesně postižených žáků do běžných škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrace tělesně postižených žáků do běžných škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štěpánková, Lenka
dc.contributor.author Posoldová, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-17T10:27:47Z
dc.date.available 2010-07-17T10:27:47Z
dc.date.issued 2009-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8202
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou integrace tělesně postižených dětí do běžných škol. Je zde popsáno několik druhů postižení, vysvětlen pojem integrace a inkluze a co obnáší. Část práce je věnována poradenství a předpokladům úspěšné integrace. Najdeme zde i část věnovanou legislativě a právní úpravě integrace v ČR. Součástí bakalářské práce je také praktická část, kde najdeme průzkum, kterým jsme zjišťovali, co si veřejnost, ale také učitelé a děti myslí o integraci. cs
dc.format 45 s. cs
dc.format.extent 506279 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Integrace cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject poradenství cs
dc.subject spolupráce rodičů cs
dc.subject škol a poradny cs
dc.subject individuální vzdělávací plán cs
dc.subject Integration en
dc.subject inclusion en
dc.subject consulting en
dc.subject co-operation parents en
dc.subject schools and advisory centre en
dc.subject individual educational program en
dc.title Integrace tělesně postižených žáků do běžných škol cs
dc.title.alternative Integration of physically handicapped children to current schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Fejová, Ludmila
dc.date.accepted 2009-06-17
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the questions of integration of physically handicapped children to current primary schools. There are some types of handicaps described in the text, the conception of integration and inclusion is explained and the main aspects of integration and inclusion are mentioned. One part of this thesis is aimed at the consulting and preconditions of a successful integration and one part is related to the legislation and legal regulations in Czech Republic. In the practical part of the thesis the view of opinions of teachers, children and public about the integration can be found. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016132
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade C
local.subject tělesně postižené děti cs
local.subject školní poradenství cs
local.subject children with physical disabilities en
local.subject school counseling en


Files in this item

Files Size Format View
posoldová_2009_bp.pdf 494.4Kb PDF View/Open
posoldová_2009_vp.doc 53.22Kb Microsoft Word View/Open
posoldová_2009_op.pdf 261.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account