Návrh na zavedení CRM systému ve firmě Datart International, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zavedení CRM systému ve firmě Datart International, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nedbal, Mojmír
dc.contributor.author Šlágr, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-17T11:21:06Z
dc.date.available 2010-07-17T11:21:06Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8293
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je navrhnout konkrétní řešení implementace CRM systému ve firmě Datart International. V teoretické části je kladen důraz na pochopení významu CRM strategie a také jsou zde uvedena teoretická východiska, o které se opírá následná praktická část. V té je nejprve analyzován současný stav vztahu k zákazníkům ve firmě a následně jsou zde navrhnuty postupné kroky zavádění CRM systému včetně závěrečného zhodno-cení efektivnosti celého projektu. cs
dc.format 63 s., 22 s. příloh cs
dc.format.extent 2363812 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CRM cs
dc.subject vztah se zákazníky cs
dc.subject služby zákazníkům cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject strategie cs
dc.subject hodnota vztahu cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject CRM en
dc.subject customer relationship management en
dc.subject customer services en
dc.subject segmentation en
dc.subject strategy en
dc.subject relationship value en
dc.subject marketing survey en
dc.title Návrh na zavedení CRM systému ve firmě Datart International, a.s. cs
dc.title.alternative Proposal for CRM system implementation in Datart International, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2009-01-21
dc.description.abstract-translated The basic purpose of this thesis is to propose concrete solution of CRM system imple-mentation in Datart International a.s. In theoretical part the accent is put on understanding of CRM strategy meaning and also there are theoretical resources for sequential practical part. In this part at first present condition of customer relationship in company is analyzed. Then sequential steps of CRM system implementation are mentioned here and finally there is evaluation of project efficiency. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10421
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
šlágr_2009_bp.pdf 2.254Mb PDF View/Open
šlágr_2009_vp.doc 2.243Mb Microsoft Word View/Open
šlágr_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account