dc.contributor.advisor |
Lazarová, Bohumíra
|
|
dc.contributor.author |
Raab, Dušan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T11:39:01Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T11:39:01Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8327
|
|
dc.description.abstract |
Práce pojednává o vlivu rozvoje osobnosti na prevenci sociálně patologických jevů u dětí v období povinné školní docházky. Zjišťuje, jak sami učitelé vnímají osobnostní a sociální rozvoj u dětí v základní škole jako nástroj prevence sociálně patologických jevů a uvádí názory pedagogů k problematice osobnostního a sociálního rozvoje. |
cs |
dc.format |
70 s. |
cs |
dc.format.extent |
471949 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
estetická výchova
|
cs |
dc.subject |
mladší školní věk
|
cs |
dc.subject |
mravní výchova
|
cs |
dc.subject |
osobnostní a sociální rozvoj
|
cs |
dc.subject |
osobnost
|
cs |
dc.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
dc.subject |
pracovní výchova
|
cs |
dc.subject |
primární prevence
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
sociálně patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
starší školní věk
|
cs |
dc.subject |
tělesná výchova
|
cs |
dc.subject |
vývojová období
|
cs |
dc.subject |
aesthetic education
|
en |
dc.subject |
younger school age
|
en |
dc.subject |
moral education
|
en |
dc.subject |
personal and social development
|
en |
dc.subject |
personality
|
en |
dc.subject |
the prevention of socially pathological phenomena
|
en |
dc.subject |
job training
|
en |
dc.subject |
primary prevention
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
social pathologies
|
en |
dc.subject |
older school age
|
en |
dc.subject |
physical education
|
en |
dc.subject |
the development periods
|
en |
dc.title |
Osobnostní a sociální rozvoj žáků jako prevence sociálně patologických jevů v základní škole |
cs |
dc.title.alternative |
Moral and social development of pupils as the prevention of socially pathological phenomena in primary school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzl, Miloslav |
|
dc.date.accepted |
2009-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with the impact of development of the prevention of socially pathological phenomena in children during the period of compulsory schooling. It identifies how teachers themselves perceive the personal and social development in children in primary school as a tool to prevent socio-pathological phenomena, and gives the views of teachers on the issue of personality and social development. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016140
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|