Podnikatelský plán fiktivní firmy a její uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Podnikatelský plán fiktivní firmy a její uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu |
Author: |
Švrčková, Martina
|
Advisor: |
Konečný, Jiří
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu fiktivní firmy a jejího uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu. Práce je rozdělena na dvě základní části. Teoretická část obsahuje poznatky vybrané z odborné literatury týkající se podnikatelského a komunikačního plánu. Praktická část je věnována samotnému návrhu podnikatelského a komunikačního plánu cestovní kanceláře Sporttour. Praktická část je členěna dle struktury, která je uvedena v teoretické části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8331
|
Date:
|
2009-05-27 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2039
|
Department:
|
Institut bezpečnostních technologií |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
A
13257
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account