dc.contributor.advisor |
Mazánková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Křivánková, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T11:41:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T11:41:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8334
|
|
dc.description.abstract |
Křivánková, Jitka: Montessori pedagogika a její význam v současné společnosti, bakalářská práce, UTB ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, IMS Brno, 2009, s. 48. Práce pojednává o výchovné metodě jejíž zakladatelkou je Marie Montessori. Dále se zabývá průzkumem zaměřeným na to, jaký má tato metoda význam v dnešní společnosti. Průzkum byl proveden pomocí dotazníkové metody. Domněnky byly potvrzeny. |
cs |
dc.format |
|
cs |
dc.format.extent |
1253983 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Montessori pedagogika
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
prostředí
|
cs |
dc.subject |
materiál
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
svoboda
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
Montessori pedagogy
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
world
|
en |
dc.subject |
material
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
freedom
|
en |
dc.subject |
society
|
en |
dc.title |
Montessori pedagogika a její význam v současné společnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Montessori pedagogy and her meaning in the present-day society |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vavrečková, Marie |
|
dc.date.accepted |
2009-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
Křivánková, Jitka: Montessori pedagogy and her meaning in the present-day society, bachelor's thesis, University of Tomas Bata in Zlín, Faculty humane studies, IMS Brno, 2009, p. 48. This work describe the education method whose the founder is Maria Montessori. Next this work deals with the research aimed to the meaning of this method in the present-day society. The Research was effected by the help of the questionnaire method. The predetermine hypothesis was certified mail. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016073
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|