Montessori pedagogika a její význam v současné společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Montessori pedagogika a její význam v současné společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mazánková, Libuše
dc.contributor.author Křivánková, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-17T11:41:10Z
dc.date.available 2010-07-17T11:41:10Z
dc.date.issued 2009-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8334
dc.description.abstract Křivánková, Jitka: Montessori pedagogika a její význam v současné společnosti, bakalářská práce, UTB ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, IMS Brno, 2009, s. 48. Práce pojednává o výchovné metodě jejíž zakladatelkou je Marie Montessori. Dále se zabývá průzkumem zaměřeným na to, jaký má tato metoda význam v dnešní společnosti. Průzkum byl proveden pomocí dotazníkové metody. Domněnky byly potvrzeny. cs
dc.format cs
dc.format.extent 1253983 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Montessori pedagogika cs
dc.subject škola cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject materiál cs
dc.subject výchova cs
dc.subject svoboda cs
dc.subject společnost cs
dc.subject Montessori pedagogy en
dc.subject school en
dc.subject world en
dc.subject material en
dc.subject education en
dc.subject freedom en
dc.subject society en
dc.title Montessori pedagogika a její význam v současné společnosti cs
dc.title.alternative Montessori pedagogy and her meaning in the present-day society en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vavrečková, Marie
dc.date.accepted 2009-06-15
dc.description.abstract-translated Křivánková, Jitka: Montessori pedagogy and her meaning in the present-day society, bachelor's thesis, University of Tomas Bata in Zlín, Faculty humane studies, IMS Brno, 2009, p. 48. This work describe the education method whose the founder is Maria Montessori. Next this work deals with the research aimed to the meaning of this method in the present-day society. The Research was effected by the help of the questionnaire method. The predetermine hypothesis was certified mail. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016073
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
křivánková_2009_bp.pdf 1.195Mb PDF View/Open
křivánková_2009_vp.doc 72.47Kb Microsoft Word View/Open
křivánková_2009_op.doc 55.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account