Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s. |
Author: |
Juráňová, Gabriela
|
Advisor: |
Lešingrová, Romana
|
Abstract:
|
Cílem bakalářské práci je provedení analýzy využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje charakteristiku marketingu, reklamy a teoretické poznatky zaměřené na barevné schéma. V praktické části je představena firma a provedena analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s. Následuje soubor doporučení, který by mohl přispět ke zlepšení současného stavu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8367
|
Date:
|
2009-05-22 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
D
11837
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account