Vnější příčiny specifických poruch učení u dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnější příčiny specifických poruch učení u dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dvořáčková, Emilie
dc.contributor.author Javůrková, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-17T12:46:13Z
dc.date.available 2010-07-17T12:46:13Z
dc.date.issued 2009-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8453
dc.description.abstract Obsahem mé diplomové práce je se hlouběji dostat do problematiky specifických poruch učení, vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, zjistit možné vnější příčiny specifických poruch učení u dětí, a také zjistit názor odborníka na dané téma. cs
dc.format 77 s. cs
dc.format.extent 1515089 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Historie specifických poruch učení cs
dc.subject klasifikace projevů specifických poruch učení cs
dc.subject vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject pedagogicko-psychologická poradna cs
dc.subject PPP cs
dc.subject vnější příčiny specifických poruch učení cs
dc.subject The history of specific learning disabilities en
dc.subject disorders Classification of specific learning disabilities manifestation en
dc.subject education of children with specific educational needs en
dc.subject pedagogical - psychological consulting en
dc.subject PPC en
dc.subject external manifestation of specific learning disabilities en
dc.title Vnější příčiny specifických poruch učení u dětí cs
dc.title.alternative External causes of children specific learning disabilities en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2009-06-24
dc.description.abstract-translated The content of my graduation thesis is to get deeper to the problematic of specific learning disabilities, to the education of children with special educational needs, to identify possible external causes of children specific learning disabilities and to find out the opinion of a specialist on this issue. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 12090
dc.date.assigned 2009-02-17
utb.result.grade E
local.subject speciální vzdělávací potřeby cs
local.subject poruchy učení cs
local.subject special educational needs en
local.subject learning disabilities en


Files in this item

Files Size Format View
javůrková_2009_dp.pdf 1.444Mb PDF View/Open
javůrková_2009_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
javůrková_2009_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account