Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Hannichová, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-17T12:55:16Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8474
dc.description.abstract Diplomová práce na téma "Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti" hodnotí možnosti a využití internetu na českém trhu s důrazem na nové trendy. Autorka se zabývá vývojem tohoto média jako vhodného komunikačního ná-stroje a na příkladu malé společnosti se snaží prokázat zařazení internetu jako hlavního nástroje marketingové strategie. cs
dc.format 82 s. cs
dc.format.extent 1354630 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2029
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject mediální mix cs
dc.subject internetová komunikace cs
dc.subject internetový reklamní trh cs
dc.subject sem cs
dc.subject seo analýza cs
dc.subject display reklama cs
dc.subject nástroje měření webové prezentace cs
dc.subject services marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject media mix en
dc.subject internet communication en
dc.subject internet advertising market en
dc.subject sem en
dc.subject seo analysis en
dc.subject display commercial en
dc.subject measurement tools for web presentation en
dc.title Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti cs
dc.title.alternative A company and its internet advertising - with accent of becoming more competitive en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.date.vskp-available 2029-04-27
dc.description.abstract-translated The dissertation on the topic "A company and its internet advertising - with accent of be-coming more competitive" evaluates possibilities and use of internet on the Czech market, emphasizing new trends. The author pursues the evolution of this media as a suitable communication tool and on an example of a small company is seeking to demonstrate inclusion of internet as a main tool of the marketing strategy. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10600
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hannichová_2009_dp.pdfBlocked 1.291Mb PDF View/Open
hannichová_2009_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
hannichová_2009_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account