Základní škola praktická

DSpace Repository

Language: English čeština 

Základní škola praktická

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dvořáčková, Emilie
dc.contributor.author Bližňáková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-17T12:59:58Z
dc.date.available 2010-07-17T12:59:58Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8486
dc.description.abstract Diplomová práce obsahuje podrobné informace ze současnosti i minulosti základní školy praktické, školní vzdělávací program pro základní vzdělávání, vzdělávací cíle, hodnocení žáků, vliv rodiny na dítě, rady rodičům, nástin vývoje péče o děti se speciálními vzdělávacími potřebami, aktuální trendy ve speciální pedagogice, vzdělávání a poradenskou péči o jedince se zdravotním postižením, pedagogickou diagnostiku, spolupráci s organizacemi, dítě v nesnázích.Ve výzkumné části je zpracován výzkum zaměřený na to, jaký význam má základní škola praktická ve školském vzdělávacím systému České republiky a jaký je názor na integraci žáků ze základních škol praktických do základních škol. cs
dc.format 92 s., 5 s. příloh cs
dc.format.extent 3038311 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Základní škola praktická cs
dc.subject speciální pedagogika cs
dc.subject školní vzdělávací program cs
dc.subject rodina cs
dc.subject vzdělávání dětí a poradenská péče cs
dc.subject spolupráce s organizacemi cs
dc.subject sociálně patologické jevy cs
dc.subject Primary practical school en
dc.subject special pedagogy en
dc.subject school educational programme en
dc.subject fa- mily en
dc.subject education of children and consulting care en
dc.subject co-operation with organizations en
dc.subject socially pathological phenomena en
dc.title Základní škola praktická cs
dc.title.alternative Practical primary school en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Švec, Vlastimil
dc.date.accepted 2009-06-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis contains detailed information about the past and the present of primary practical schools, the school educational programme for primary education, educational aims, an evaluation of pupil, a family influence on a child, advice for parents, development of the care of children with special educational needs, current trends in special pedagogy, education and consulting care of physically handicapped individuals, pedagogical diagnostics, co-operations and children in troubles. The practical part of the thesis deals with the research of the importance of primary practical schools in the educational system of the Czech Republic and the opinion on integration of primary practical schools pupils into primary schools. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 12069
dc.date.assigned 2009-02-17
utb.result.grade B
local.subject praktické základní školy cs
local.subject practical elementary schools en


Files in this item

Files Size Format View
bližňáková_2009_dp.pdf 2.897Mb PDF View/Open
bližňáková_2009_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
bližňáková_2009_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account