dc.contributor.advisor |
Dvořáčková, Emilie
|
|
dc.contributor.author |
Bližňáková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T12:59:58Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T12:59:58Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8486
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce obsahuje podrobné informace ze současnosti i minulosti základní školy praktické, školní vzdělávací program pro základní vzdělávání, vzdělávací cíle, hodnocení žáků, vliv rodiny na dítě, rady rodičům, nástin vývoje péče o děti se speciálními vzdělávacími potřebami, aktuální trendy ve speciální pedagogice, vzdělávání a poradenskou péči o jedince se zdravotním postižením, pedagogickou diagnostiku, spolupráci s organizacemi, dítě v nesnázích.Ve výzkumné části je zpracován výzkum zaměřený na to, jaký význam má základní škola praktická ve školském vzdělávacím systému České republiky a jaký je názor na integraci žáků ze základních škol praktických do základních škol. |
cs |
dc.format |
92 s., 5 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3038311 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Základní škola praktická
|
cs |
dc.subject |
speciální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
školní vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání dětí a poradenská péče
|
cs |
dc.subject |
spolupráce s organizacemi
|
cs |
dc.subject |
sociálně patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
Primary practical school
|
en |
dc.subject |
special pedagogy
|
en |
dc.subject |
school educational programme
|
en |
dc.subject |
fa- mily
|
en |
dc.subject |
education of children and consulting care
|
en |
dc.subject |
co-operation with organizations
|
en |
dc.subject |
socially pathological phenomena
|
en |
dc.title |
Základní škola praktická |
cs |
dc.title.alternative |
Practical primary school |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Švec, Vlastimil |
|
dc.date.accepted |
2009-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis contains detailed information about the past and the present of primary practical schools, the school educational programme for primary education, educational aims, an evaluation of pupil, a family influence on a child, advice for parents, development of the care of children with special educational needs, current trends in special pedagogy, education and consulting care of physically handicapped individuals, pedagogical diagnostics, co-operations and children in troubles. The practical part of the thesis deals with the research of the importance of primary practical schools in the educational system of the Czech Republic and the opinion on integration of primary practical schools pupils into primary schools. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
12069
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-17 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
praktické základní školy
|
cs |
local.subject |
practical elementary schools
|
en |