Komunikační strategie společnosti Edhouse s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie společnosti Edhouse s.r.o. |
Author: |
Rakušan, Martin
|
Advisor: |
Pospíšil, Jan
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií organizace Edhouse s.r.o. a je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje zpracování poznatků z odborné literatury a vymezuje marketingovou komunikaci na mezipodnikovém trhu. Praktická část obsahuje analýzu prostředí firmy. Analýza interního prostředí charakterizuje organizaci Edhouse s.r.o. Externí okolí firmy je analyzováno aplikováním Porterova modelu pěti konkurenčních sil, použitím SLEPT analýzy a zpracováním výstupní SWOT analýzy. Závěrečná doporučení se týkají zefektivnění marketingové komunikace organizace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8497
|
Date:
|
2009-08-21 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2039
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
E
11768
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account