Komunikační strategie společnosti Edhouse s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie společnosti Edhouse s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie společnosti Edhouse s.r.o.
Author: Rakušan, Martin
Advisor: Pospíšil, Jan
Abstract: Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií organizace Edhouse s.r.o. a je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje zpracování poznatků z odborné literatury a vymezuje marketingovou komunikaci na mezipodnikovém trhu. Praktická část obsahuje analýzu prostředí firmy. Analýza interního prostředí charakterizuje organizaci Edhouse s.r.o. Externí okolí firmy je analyzováno aplikováním Porterova modelu pěti konkurenčních sil, použitím SLEPT analýzy a zpracováním výstupní SWOT analýzy. Závěrečná doporučení se týkají zefektivnění marketingové komunikace organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8497
Date: 2009-08-21
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2039
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 11768


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rakušan_2009_bp.pdfBlocked 2.097Mb PDF View/Open
rakušan_2009_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
rakušan_2009_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account