Plán integrované marketingové komunikace společnosti AmerSport na rok 2009
Show full item record
No preview available
Title:
|
Plán integrované marketingové komunikace společnosti AmerSport na rok 2009 |
Author: |
Valčíková, Šárka
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Diplomová práce pojednává nejen o současném stavu marketingové komunikace ve společnosti AmerSport z.o.o., ale především předkládá navrhovaný projekt zlepšených nedostatků, které by měly pomoci společnosti v jejím rozvoji a ke zvýšení počtu spokojených zákazníků. Práce bude určena pro interní použití společnosti. V teoretické části je stručně charakterizován význam a smysl marketingové komunikace, rozdělení marketingových nástrojů a jednotlivé druhy marketingových strategií. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní okolí společnosti a shrnuje současný stav marketingové komunikace ve společnosti. Na základě těchto získaných poznatků je ve třetí části vypracován projekt integrované marketingové komunikace. Tento projekt představuje kromě komunikační strategie, stanovení cílů, cílových skupin a jednotlivých nástrojů, také přehled o nákladech, možných rizicích, časových rozvrženích jednotlivých činností a vyhodnocení jejich účinnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8503
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
12443
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account