Návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Šebková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-17T13:14:34Z
dc.date.available 2019-05-04T23:00:10Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8520
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje kultury města Uherské Hradiště. Teoretická část se věnuje problematice marketingového řízení a marketingovému výzkumu, který je východiskem části analytické. Praktická část je věnována současné situaci kultury města Uherské Hradiště a podrobena, jak analýze makroprostředí a mikroprostředí, tak strategické analýze. Vyústěním této části je provedený průzkum veřejného mínění formou dotazníkového šetření. Výstupem analytické části je provedená situační analýza. V projektové části jsou navrženy a sestaveny návrhy akčních plánů, včetně časového, nákladového a rizikového hlediska. cs
dc.format 123 s., 8 s. příloh. cs
dc.format.extent 2487151 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019
dc.subject Kultura cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject strategická analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject portofolio analýza cs
dc.subject Culture en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject strategic analysis en
dc.subject Pest analysis en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject portfolio analysis en
dc.title Návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště cs
dc.title.alternative Marketing strategy on the culture development proposal of town Uherske Hradiste en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hříbek, Josef
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.description.abstract-translated This diploma thesis concentrates on the culture development proposal of town Uherske Hradiste. Theoretical part is engaged with the issues of marketing leadership and marketing research, which is a source for the analytical part of this thesis. The practical part has been devoted to the current situation of the culture in Uherske Hradiste and has been remitted to macro and micro environment analysis as well as to strategic analysis. The outcome of this analysis is the submitted public opinion research done in a way of questionnaire survey. The outcome of the analytical part is proceeded situation analysis. The project part of this work involves proposed and complied action plans proposals considering the time, costs and risk issues. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 11569
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
šebková_2009_dp.pdfBlocked 2.371Mb PDF View/Open
šebková_2009_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
šebková_2009_op.zip 1.333Mb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account