dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Šebková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T13:14:34Z |
|
dc.date.available |
2019-05-04T23:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8520
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje kultury města Uherské Hradiště. Teoretická část se věnuje problematice marketingového řízení a marketingovému výzkumu, který je východiskem části analytické. Praktická část je věnována současné situaci kultury města Uherské Hradiště a podrobena, jak analýze makroprostředí a mikroprostředí, tak strategické analýze. Vyústěním této části je provedený průzkum veřejného mínění formou dotazníkového šetření. Výstupem analytické části je provedená situační analýza. V projektové části jsou navrženy a sestaveny návrhy akčních plánů, včetně časového, nákladového a rizikového hlediska. |
cs |
dc.format |
123 s., 8 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2487151 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019 |
|
dc.subject |
Kultura
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
strategická analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
portofolio analýza
|
cs |
dc.subject |
Culture
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
strategic analysis
|
en |
dc.subject |
Pest analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
portfolio analysis
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing strategy on the culture development proposal of town Uherske Hradiste |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hříbek, Josef |
|
dc.date.accepted |
2009-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis concentrates on the culture development proposal of town Uherske Hradiste. Theoretical part is engaged with the issues of marketing leadership and marketing research, which is a source for the analytical part of this thesis. The practical part has been devoted to the current situation of the culture in Uherske Hradiste and has been remitted to macro and micro environment analysis as well as to strategic analysis. The outcome of this analysis is the submitted public opinion research done in a way of questionnaire survey. The outcome of the analytical part is proceeded situation analysis. The project part of this work involves proposed and complied action plans proposals considering the time, costs and risk issues. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11569
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|