Zvyšování konkurenceschopnosti firmy FANA, s.r.o. pomocí competitive intelligence

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvyšování konkurenceschopnosti firmy FANA, s.r.o. pomocí competitive intelligence

Show full item record

No preview available
Title: Zvyšování konkurenceschopnosti firmy FANA, s.r.o. pomocí competitive intelligence
Author: Martinek, Jiří
Advisor: Komínková, Miroslava
Abstract: Cílem této diplomové práce je poukázat na competitive intelligence (CI) jako na možný prostředek zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě FANA, s.r.o. a charakterizovat její konkurenční prostředí. Diplomová práce je rozdělena do 2 částí. Teoretická část je zaměřena na pojmy, které sou-visí s CI. Praktická část je věnovaná firmě FANA, s.r.o., jejímu systému zpracování infor-mací a konkurenčnímu prostředí. Projekt se týká nastavení cyklu CI v uvedené firmě a do-poručení pro zvětšení jejího podílu na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8553
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 12397


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
martinek_2009_dp.pdfBlocked 3.217Mb PDF View/Open
martinek_2009_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
martinek_2009_op.pdf 1.858Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account