Zvyšování konkurenceschopnosti firmy FANA, s.r.o. pomocí competitive intelligence
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zvyšování konkurenceschopnosti firmy FANA, s.r.o. pomocí competitive intelligence |
Author: |
Martinek, Jiří
|
Advisor: |
Komínková, Miroslava
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je poukázat na competitive intelligence (CI) jako na možný prostředek zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě FANA, s.r.o. a charakterizovat její konkurenční prostředí. Diplomová práce je rozdělena do 2 částí. Teoretická část je zaměřena na pojmy, které sou-visí s CI. Praktická část je věnovaná firmě FANA, s.r.o., jejímu systému zpracování infor-mací a konkurenčnímu prostředí. Projekt se týká nastavení cyklu CI v uvedené firmě a do-poručení pro zvětšení jejího podílu na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8553
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019 |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
12397
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account