dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Fišarová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T13:59:24Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T13:59:24Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8608
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá popisem a analýzou vývoje, současného stavu a nových trendů v oblasti Public relations v ČR a v zahraničí. Teoretická část popisuje základní priority PR aktivit, zásady správného fungování media relations a poznatky z nově se rozvíjející oblasti PR, online PR. Praktická část je věnována částečné analýze Public relations v zahraničí a rozboru dvou případových studií. Závěr práce patří marketingovému výzkumu, který je zaměřený na současný stav a nové trendy v PR v ČR a na Slovensku. |
cs |
dc.format |
61 s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1640144 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
marketingové Public relations
|
cs |
dc.subject |
Media relations
|
cs |
dc.subject |
Online PR
|
cs |
dc.subject |
blogy
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
případové studie
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
en |
dc.subject |
marketing Public relations
|
en |
dc.subject |
Media relations
|
en |
dc.subject |
Online PR
|
en |
dc.subject |
blogs
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
case studies
|
en |
dc.title |
Porovnání vývoje PR v ČR a zahraničí, současný stav a nové trendy |
cs |
dc.title.alternative |
Comparison of PR progression in Czech Republic and in foreing countries, present condition and new trends |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Raimondová, Luďka |
|
dc.date.accepted |
2009-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the description and analysis of the progression, present condition and new trends in the field of Public Relations in the Czech Republic and abroad. The theoretical part describes the basic priorities of PR activities, the principles of the proper functioning of media relations and knowledge of the new developing field of Public relations, online Public relations. The practical part is devoted to partial analysis of Public relations in abroad and the analysis of two case studies. Conclusion includes marketing research, which focuses on the current state and new trends in PR in the Czech Republic and Slovakia. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10499
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
C |
|