Analýza image značky Fructal na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza image značky Fructal na českém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Vitásek, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-17T14:36:16Z
dc.date.available 2010-07-17T14:36:16Z
dc.date.issued 2009-08-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8649
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení pro zlepšení image značky Fructal na českém trhu. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny zabývající se značkou jako takovou, definující, co to značka je, jak vznikla, jaký má význam a vlastnosti. V jednotlivých kapitolách jsou rozebrány prvky značky a její základní koncepty. Celá jedna kapitola se věnuje positioningu a revitalizaci, nástrojům pro tvorbu a udržení kvalitní a konkurenceschopné značky. Praktická část představuje značku Fructal, analyzuje její postavení na trhu a stanovuje podmínky pro vytvoření marketingového výzkumu. Na jeho základě jsou navržena možná řešení, vedoucí ke zvýšení tržního podílu značky Fructal a zvýšení povědomí o této značce na trhu. Poslední částí je závěr, který obsahuje kompletní shrnutí celé práce. cs
dc.format 70 s., 14 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 3332071 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject značka cs
dc.subject revitalizace cs
dc.subject positioning cs
dc.subject analýza značky cs
dc.subject identita značky cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject kvalita cs
dc.subject trh cs
dc.subject nealkoholické nápoje cs
dc.subject džus cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject brand en
dc.subject revitalisation en
dc.subject positioning en
dc.subject brand analysis en
dc.subject brand identity en
dc.subject brand value en
dc.subject quality en
dc.subject market en
dc.subject non-alcoholic beverages en
dc.subject juice en
dc.subject communication en
dc.title Analýza image značky Fructal na českém trhu cs
dc.title.alternative Image Analysis of Brand-name Fructal in the Market Area of the Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Linek, Pavel
dc.date.accepted 2009-09-14
dc.description.abstract-translated The goal of this bachelor thesis is to suggest a solution for the image improvement of the Fructal brand at the Czech market area. The theoretical section summarizes relevant litera-ture on the brand itself, defining what the brand is, how it came into existence and which features and values it has. Brand elements and basic concepts of the brand are analyzed in separate chapters. One whole chapter discusses positioning and revitalization, tools gene-rating and preserving top and competitive brand. The pracitical part presents the Fructal brand, analyse its market position and specifies conditions leading to the creation of the marketing research. At its basis, possible solutions leading to increase the market share and awareness of the Fructal brand are being proposed. The last part is the conclusion, which contains a complete summary of the work. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13211
dc.date.assigned 2009-06-19
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vitásek_2009_bp.pdfBlocked 3.177Mb PDF View/Open
vitásek_2009_vp.doc 228.5Kb Microsoft Word View/Open
vitásek_2009_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account