dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Vitásek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T14:36:16Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T14:36:16Z |
|
dc.date.issued |
2009-08-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8649
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení pro zlepšení image značky Fructal na českém trhu. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny zabývající se značkou jako takovou, definující, co to značka je, jak vznikla, jaký má význam a vlastnosti. V jednotlivých kapitolách jsou rozebrány prvky značky a její základní koncepty. Celá jedna kapitola se věnuje positioningu a revitalizaci, nástrojům pro tvorbu a udržení kvalitní a konkurenceschopné značky. Praktická část představuje značku Fructal, analyzuje její postavení na trhu a stanovuje podmínky pro vytvoření marketingového výzkumu. Na jeho základě jsou navržena možná řešení, vedoucí ke zvýšení tržního podílu značky Fructal a zvýšení povědomí o této značce na trhu. Poslední částí je závěr, který obsahuje kompletní shrnutí celé práce. |
cs |
dc.format |
70 s., 14 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
3332071 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
revitalizace
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
analýza značky
|
cs |
dc.subject |
identita značky
|
cs |
dc.subject |
hodnota značky
|
cs |
dc.subject |
kvalita
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
nealkoholické nápoje
|
cs |
dc.subject |
džus
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
revitalisation
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.subject |
brand analysis
|
en |
dc.subject |
brand identity
|
en |
dc.subject |
brand value
|
en |
dc.subject |
quality
|
en |
dc.subject |
market
|
en |
dc.subject |
non-alcoholic beverages
|
en |
dc.subject |
juice
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Analýza image značky Fructal na českém trhu |
cs |
dc.title.alternative |
Image Analysis of Brand-name Fructal in the Market Area of the Czech Republic |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Linek, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2009-09-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this bachelor thesis is to suggest a solution for the image improvement of the Fructal brand at the Czech market area. The theoretical section summarizes relevant litera-ture on the brand itself, defining what the brand is, how it came into existence and which features and values it has. Brand elements and basic concepts of the brand are analyzed in separate chapters. One whole chapter discusses positioning and revitalization, tools gene-rating and preserving top and competitive brand. The pracitical part presents the Fructal brand, analyse its market position and specifies conditions leading to the creation of the marketing research. At its basis, possible solutions leading to increase the market share and awareness of the Fructal brand are being proposed. The last part is the conclusion, which contains a complete summary of the work. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13211
|
|
dc.date.assigned |
2009-06-19 |
|
utb.result.grade |
A |
|