Event marketing kulturně-vzdělávací akce
Show full item record
No preview available
Title:
|
Event marketing kulturně-vzdělávací akce |
Author: |
Zacha, Leoš
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Teoretická část práce věnuje pozornost event marketingové strategii, novým přístupům k event marketingu a specifikům marketingových komunikací u kulturně-vzdělávacích akcí. V praktické části je charakterizován Filmový festival Zlín a jeho event marketingové aktivi-ty. Dále jsou klasifikovány eventy FF Zlín a u vybraných zástupců analyzován proces jejich přípravy a realizace s důrazem na efektivitu komunikace. Závěry jsou následně sestaveny do SWOT analýzy. Na základě výstupu z analýz je v projektové části práce vytvořen komplexní plán event marketingových aktivit FF Zlín pro další ročník a zobecněna doporu-čení pro kulturně vzdělávací programy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8681
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
10589
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account