Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound
Author: Klemš, Milan
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací elektronického hudebního festivalu. V teoretické části své práce se věnuji elektronické taneční scéně, historii festivalů a marketingovým komunikacím festivalů. Část druhá je zaměřena na analýzu marketingových komunikací konkrétního hudebního festivalu Taste of Sound. Tato analýza je prováděna na základě teoretické části. Ke konci práce poté poukazuji na chyby v komunikaci a navrhuji zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8753
Date: 2009-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 10515


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
klemš_2009_bp.pdfBlocked 1.207Mb PDF
klemš_2009_vp.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open
klemš_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account