dc.contributor.advisor |
Frkal, Luděk
|
|
dc.contributor.author |
Složilová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T15:34:36Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T15:34:36Z |
|
dc.date.issued |
2008-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8801
|
|
dc.description.abstract |
Výchozím bodem mé bakalářské práce je zhodnocení finanční situace a tvorba marketingového plánu pro občanské sdružení Zelené bydlení. Má bakalářská práce je rozčleněna na dvě části, na část teoretickou a část analytickou. V první - teoretické části je představena finanční analýza, účetní výkazy, které se nutně podílejí na hodnocení finanční stránky a hodnotící ukazatele. Následují teoretické poznatky týkající se marketingového plánování, postupy plánování jako je situační analýza, stanovení marketingových cílů, vhodné určení strategií, rozpočtování a kontrola. Druhá část vyhodnocuje finanční situaci a sleduje vývoj v minulých letech, vyhodnocuje situaci, ve které se sdružení pohybuje, stanovuje cíle a navrhuje, jak jednotlivé cíle co nejlépe uskutečnit. V závěru práce se nachází nákladové zhodnocení v případě převedení plánu do reality. |
cs |
dc.format |
93 s., 8 str. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1871791 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Finanční analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingové strategie
|
cs |
dc.subject |
rozpočet
|
cs |
dc.subject |
Financial analysis
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing policy
|
en |
dc.subject |
budget
|
en |
dc.title |
Analýza a marketingový plán občanského sdružení Zelené bydlení |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis and marketing plan civil association Green living |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2009-01-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
Point of departure my baccalaureate work is evaluation of financial situation and production marketing plan for civil association Green living. Has baccalaureate work is dispersed into two parts, on part theoretic and part analytical. In first - theoretic parts is superior financial analysis, account sheet that the necessarily partake on evaluation financial pages and evaluative indices. Follow theoretic piece of knowledge concerning marketing scheduling, routes scheduling as is situation analysis, assesment marketing aims, fit identification of strategy, budget procedure and verification. Alternative part evaluates financial situation and traces development in last years, evaluates situation, in which association inchs, establishes purposes and suggests, how individual purposes to the nines realize. At the close work finds load estimation in the event of translation plan to the property. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
10461
|
|
dc.date.assigned |
2008-10-10 |
|
utb.result.grade |
B |
|