Účinnost reklamních kampaní na internetu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Účinnost reklamních kampaní na internetu |
Author: |
Faitová, Jana
|
Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá účinností reklamních kampaní na internetu. Jsou v ní popsány všechny důležité pojmy a způsoby vyhodnocování efektivity. Práce také obsahuje projektovou část, která se zabývá konkrétním příkladem vyhodnocení účinnosti a možnostmi zvýšení efektivity pomocí různých nástrojů zvyšování účinnosti. V závěru práce jsou popsány další možnosti a trendy v oblasti zvyšování účinnosti internetových kampaní. Vše je podloženo odbornou literaturou, statistikami, grafy a zkušenostmi z praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8813
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
10655
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account