Marketing v RPG
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing v RPG |
Author: |
Kašpárek, Martin
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Práce je úvodem do fenoménu RolePlaying Games (dále RPG) v kontextu marketingových komunikací. Autor při zpracování vycházel zejména z velmi specializovaných informačních zdrojů, z osobních zkušeností a z komunitních informací. Práce je rozdělena na několik částí - postupně jde o vymezení a charakteristiku RPG, o uvedení do historických souvislostí RPG, dále o pozici v rámci ČR. Závěrečná část obsahuje a zejména vlastní analýzu jednotlivých herních titulů a marketingových aktivit vydavatelských společností. Součástí analýzy jsou i dílčí návrhy efektivnějšího využití nástrojů marketingových komunikací s důrazem na velmi výrazná specifika českého trhu. Cílem práce je především seznámení s RPG a je míněna jako teoretická základna pro další zevrubný výzkum dotčené problematiky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/888
|
Date:
|
2006-05-15 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2016
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
2717
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account