Návrh a realizace zviditelnění tanečního studia Stabil studio s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Čechová, Zina
|
|
dc.contributor.author |
Čechová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T16:17:39Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T16:17:39Z |
|
dc.date.issued |
2008-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8890
|
|
dc.description.abstract |
V mé bakalářské práci píši o firmě Stabil studio s.r.o., kde jsem vykonávala praxi. Moje práce je zaostřena na jednu z činností firmy a to výuka tance a jiné sportovní aktivity. V teoretické části se zabývám komunikačním mixem a popisuji postup, jak připravit úspěšnou reklamní kampaň. V analytické části upřesňuji aktuální komunikační mix firmy, navrhuji a zároveň popisuji realizaci malé reklamní kampaně. Jedná se o zviditelnění tanečního studia uspořádáním jednorázové akce s názvem Dopoledne v pohybu. Dále vyhodnocuji dotazníky jak zúčastněných osob, tak i potenciálních zákazníků, kteří se na akci nedostavili. V konečné fázi práce navrhuji další komunikační postupy firmy. |
cs |
dc.format |
60 s., 9s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
779593 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
comunication mix
|
en |
dc.subject |
comercial campaign
|
en |
dc.title |
Návrh a realizace zviditelnění tanečního studia Stabil studio s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Design and implementation of the visibility of dance studio Stabil studio s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2009-01-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor work I am writting about a company called Stabil studio Ltd., where I made my work experience. My work is focused on one of the company activities and that is dancing lessons and other sport activities. In the theoretical part I am dealing with the communication mix and I am describing the procedure how to launch a successful campaign. In the analitical part I am clarifying the actual communication mix of the company, I am designing and also describing a realization of a small commercial campaign. We are talking about the "making visible process" of the dancing studio with arranging a one-off gettogether called the Morning in move. I am also evaluating the questionaries of the involved people, but also potentional customers which had not come to the Morning in move. In the final phase I am designing other communication steps of the company. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
10401
|
|
dc.date.assigned |
2008-10-10 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account