Analýza konkurenceschopnosti Komerční banky, a.s. v oblasti úvěrových produktů pro retailovou klientelu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti Komerční banky, a.s. v oblasti úvěrových produktů pro retailovou klientelu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skopalík, Aleš
dc.contributor.author Gallová, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-17T16:37:11Z
dc.date.available 2010-07-17T16:37:11Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8922
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá srovnáváním úvěrových produktů krátkodobého charakte-ru pro retailovou klientelu, konkrétně spotřebitelských úvěrů, kreditních karet a kontoko-rentních úvěrů na českém trhu. Na základě faktorů důležitých při výběru úvěrového pro-duktu je posuzována konkurenceschopnost Komerční banky, a.s. Mimo úrokové sazby po-važuje tato práce za důležité faktory také poplatky spojené s pořízením a vedením úvěro-vého účtu. cs
dc.format 52 s. cs
dc.format.extent 3281487 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Retailová klientela cs
dc.subject úvěr cs
dc.subject úroková sazba cs
dc.subject RPSN cs
dc.subject Retail clients en
dc.subject loan en
dc.subject interest rate en
dc.subject APR en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti Komerční banky, a.s. v oblasti úvěrových produktů pro retailovou klientelu cs
dc.title.alternative Analysis of competitiveness of Komercni Banka, a.s. in the area of credit products for retail clients en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gerák, Lubomír
dc.date.accepted 2009-06-08
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis compares short-term credit products focused on retail clients, mostly consumer loans, credit cards and overdrafts on the Czech market. Based on several factors defining choice of credit product it evaluates competitiveness of Komerční banka, a.s. This thesis looks at also other decision-making factor next to the interest rate, like fees for estab-lishing and running of the credit account. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/117 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10814
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
gallová_2009_bp.pdf 3.129Mb PDF View/Open
gallová_2009_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
gallová_2009_op.pdf 63.28Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account