Direkt marketing jako efektivní komunikační nástro - Knižní klub
Show full item record
No preview available
Title:
|
Direkt marketing jako efektivní komunikační nástro - Knižní klub |
Author: |
Sýkorová, Simona
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
V této diplomové práci zkoumám efektivitu direkt marketingu jako komunikačního nástro-je ve firmě Knižní klub. V teoretické části jsou vymezeny nejdůležitější pojmy z oblasti marketingové komunikace a direkt marketingu včetně stanovení cílů práce a pracovních hypotéz. Praktická část obsahuje analýzu současně využívaných nástrojů direkt marketingu v Knižním klubu, rozbor cílových skupin Knižního klubu. Zmíněna je rovněž důležitost kvalitní databáze a ochrana osobních údajů a jejich užívání. Na základě těchto údajů je ve třetí projektové části proveden vlastní výzkum se zaměřením na zjišťování účinnosti no-vých nástrojů direkt marketingu a navržení efektivní direkt marketingové kampaně pro Knižní klub. V závěru je zhodnocena platnost pracovních hypotéz a shrnuty dosažené vý-sledky práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9092
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
10633
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account