Komunikační plán pro aquapark na Luhačovické přehradě.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán pro aquapark na Luhačovické přehradě.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tkáčová, Olga
dc.contributor.author Hamšíková, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-13T15:05:34Z
dc.date.available 2010-07-13T15:05:34Z
dc.date.issued 2005-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/910
dc.description.abstract Vytvořením komunikačního plánu pro aquapark na Luhačovické přehradě, si klade OÚ Pozlovice za cíl, zvýšit informovanost o jeho existenci. Plán se snaží využít charakteristik potenciálních cílových skupin zákazníků, vytvořit pro ně vhodnou propagační kampaň, která by je měla pozitivně ovlivnit a přesvědčit k návštěvě. Po první sezóně provozu bude možno zjistit, jaký měla kampaň přínos z hlediska příjmů ze vstupného, které by měly pokrýt předpokládané provozní náklady. cs
dc.format 53 s. cs
dc.format.extent 2041231 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject marketing cs
dc.subject aquapark cs
dc.subject OÚ Pozlovice cs
dc.subject Communication plan en
dc.subject marketing en
dc.subject aquapark en
dc.subject OÚ Pozlovice en
dc.title Komunikační plán pro aquapark na Luhačovické přehradě. cs
dc.title.alternative Communication plan for an aquapark in the area of Luhačovice dam. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-01-20
dc.description.abstract-translated The town hall of Pozlovice has set the aim to promote the project the construction of an aquapark in the area of Luhačovice dam by the creation of a communication plan. The potencial targeting groups of customers are considered in the plan. It contains an advertising campaign which should influence and persuade people to come for visit. The first season of the operation will show the success of the campaign, concerving the income from the entrance fees which should cover the operation costs. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2592
dc.date.assigned 2005-10-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hamšíková_2006_bp.pdfBlocked 1.946Mb PDF View/Open
hamšíková_2006_vp.pdf 319.2Kb PDF View/Open
hamšíková_2006_op.pdf 98.35Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account