Formát Rádia Čas a jeho specifika ve vztahu k cílové skupině

DSpace Repository

Language: English čeština 

Formát Rádia Čas a jeho specifika ve vztahu k cílové skupině

Show full item record

No preview available
Title: Formát Rádia Čas a jeho specifika ve vztahu k cílové skupině
Author: Duda, Zdeněk
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Tato práce se zabývá tématikou rozhlasového vysílání v České republice, a to se zaměřením na soukromé rozhlasové stanice, jejich formát a vztah jeho podoby s posluchačskou základnou stanice - s cílovou skupinou. V této souvislosti práce popisuje i podobu a tvorbu programu, zkoumání poslechovosti, ale také následné zohlednění výsledků. V praktické části pak naleznete analýzu a rozbor formátu konkrétní soukromé stanice - Radia Čas, rozbor cílové skupiny kterou se snaží oslovit a pokus o nalezení souvislostí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9115
Date: 2009-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 10654


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
duda_2009_bp.pdfBlocked 2.952Mb PDF
duda_2009_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
duda_2009_op.doc 34.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account