Doporučení ke zlepšení mystery shoppingových aktivit firmy Baťa a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Doporučení ke zlepšení mystery shoppingových aktivit firmy Baťa a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Pomajbíková, Světlana
dc.date.accessioned 2010-07-17T18:20:06Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9130
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou mystery shoppingových aktivit ve společnosti Baťa a.s. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je vypracována literární rešerše, která je zaměřená na prodej, zákazníka využívajícího služeb prodeje a samotný mystery shopping. Po představení společnosti a mystery shoppingu jí využívanou, je v praktické části dále pomocí dotazníkového šetření provedena srovnávací analýza mystery shoppingových aktivit společnosti Baťa a.s. s jinými vybranými firmami. Z poznatků srovnávací analýzy jsou společnosti doporučeny návrhy pro zdokonalení vyu-žívané metody mystery shopping. cs
dc.format 67 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1462180 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2039
dc.subject příprava prodeje cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject sales preparation en
dc.subject personal selling en
dc.subject costumer en
dc.subject mystery shopping en
dc.subject cost analysis en
dc.subject risk analysis en
dc.title Doporučení ke zlepšení mystery shoppingových aktivit firmy Baťa a.s. cs
dc.title.alternative Recommendation for improving Bata Joint Stock company's mystery shopping activities en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bočincová, Zuzana
dc.date.accepted 2009-06-10
dc.date.vskp-available 2039-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis concerns with problems of mystery shopping activities in Bata Joint Stock Company. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part, there is a bibliographic search worked out, which is aimed on the sales, customer using sale services and mystery shopping itself. After introducing company's profile and used mystery shopping methods, there is a comparative analysis between Bata's and other chosen companies' mystery shopping activities, which are analyzed using questionnaire in the practical part. Issued from the comparative analysis results, there are recommended proposals to improve used mystery shopping method of the company. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11798
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
pomajbíková_2009_bp.pdfBlocked 1.394Mb PDF View/Open
pomajbíková_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
pomajbíková_2009_op.pdf 36.69Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account