Doporučení ke zlepšení mystery shoppingových aktivit firmy Baťa a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Pomajbíková, Světlana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T18:20:06Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9130
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou mystery shoppingových aktivit ve společnosti Baťa a.s. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je vypracována literární rešerše, která je zaměřená na prodej, zákazníka využívajícího služeb prodeje a samotný mystery shopping. Po představení společnosti a mystery shoppingu jí využívanou, je v praktické části dále pomocí dotazníkového šetření provedena srovnávací analýza mystery shoppingových aktivit společnosti Baťa a.s. s jinými vybranými firmami. Z poznatků srovnávací analýzy jsou společnosti doporučeny návrhy pro zdokonalení vyu-žívané metody mystery shopping. |
cs |
dc.format |
67 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1462180 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2039 |
|
dc.subject |
příprava prodeje
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
sales preparation
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
costumer
|
en |
dc.subject |
mystery shopping
|
en |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.title |
Doporučení ke zlepšení mystery shoppingových aktivit firmy Baťa a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Recommendation for improving Bata Joint Stock company's mystery shopping activities |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bočincová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2009-06-10 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis concerns with problems of mystery shopping activities in Bata Joint Stock Company. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part, there is a bibliographic search worked out, which is aimed on the sales, customer using sale services and mystery shopping itself. After introducing company's profile and used mystery shopping methods, there is a comparative analysis between Bata's and other chosen companies' mystery shopping activities, which are analyzed using questionnaire in the practical part. Issued from the comparative analysis results, there are recommended proposals to improve used mystery shopping method of the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11798
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account