dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Matochová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T18:44:29Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T18:44:29Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9182
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá osobnostním rozvojem studentů sociální pedagogiky pomocí prvků psychosomatických disciplín. Práce je členěna do dvou částí - části teoretické a části praktické. V teoretické části práce vymezuje osobnost sociálního pedagoga a možnosti jejího rozvoje. Analyzuje uplatnění poznatků psychosomatických disciplín a základní předpoklady užití dramatické a osobnostní výchovy v rozvoji studentů. Čtvrtá kapitola krátce pojednává o sociálně patologických jevech, což je téma provedeného projektu. Praktická část stručně popisuje metodiku projektu, zaměřeného na rozvoj osobnosti studentů, který byl proveden v rámci výzkumu. Jeho průběh a výsledky vyhodnocuje druhá kapitola praktické části diplomové práce. |
cs |
dc.format |
104 s., 4 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1180789 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
osobnostní rozvoj
|
cs |
dc.subject |
psychosomatické disciplíny
|
cs |
dc.subject |
psychosomatická kondice
|
cs |
dc.subject |
sebereflexe
|
cs |
dc.subject |
sociálně patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
personality development
|
en |
dc.subject |
psychosomatic disciplines
|
en |
dc.subject |
psychosomatic condition
|
en |
dc.subject |
self-reflection
|
en |
dc.subject |
socio-pathologic phenomena
|
en |
dc.title |
Uplatnění prvků psychosomatických disciplín v osobnostním rozvoji studentů |
cs |
dc.title.alternative |
The utilization of insights of psychosomatic disciplines in the field of students' development |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Řeháčková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2009-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis, employing the elements of psychosomatic disciplines, deals with per-sonal development of the social pedagogy students. It consists of two parts - theoretical, and the empirical one.The theoretical part of this work defines the personality of social educator and the possibili-ties of its development. It analyzes the utilization of insights of psychosomatic disciplines and the basic prerequisites of the use of creative drama and social education in the field of students' development. The fourth chapter briefly discusses the socio-pathologic phenome-na, the subject of the carried-out project.The practical part of this thesis briefly describes the methodology of the undertaken project on students' development, which was conducted in the research. Its progress and results are being evaluated in the second chapter of the practical part of the thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
11418
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|