Návrh městského mobiliáře s možností využití jako nosiče reklamy.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kovařík, Vladimír
|
|
dc.contributor.author |
Hájek, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T19:31:38Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T19:31:38Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9278
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá návrhem vybraných prvků městského mobiliáře s ohledem na možnost jejich využití jako nosiče reklamního sdělení. Teoretická část práce popisuje a analyzuje dosavadní přístup k této problematice. Dále se zabývá výběrem prvků městského mobiliáře vhodných pro zpracování nového návrhu v praktické části. Praktická část práce popisuje konkrétní návrh těchto vybraných prvků mobiliáře, zabývá se jejich funkcí, konstrukcí, materiálovým zpracováním a dalšími náležitostmi. Cílem práce je navrhnout mobiliářové zařízení umožňující předávat reklamní sdělení a odpovídající současným potřebám a možnostem, případně naznačit prostřednictvím návrhů možný budoucí vývoj. |
cs |
dc.format |
45 s., 10 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1351983 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
městský mobiliář
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
venkovní reklama
|
cs |
dc.subject |
nosič reklamy
|
cs |
dc.subject |
městský urbanismus
|
cs |
dc.subject |
městská architektura
|
cs |
dc.subject |
zobrazovací technologie
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
public city furniture
|
en |
dc.subject |
street furniture
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
outdoor advertisement
|
en |
dc.subject |
spot of advertising
|
en |
dc.subject |
city architecture
|
en |
dc.subject |
city urbanism
|
en |
dc.subject |
display technologies
|
en |
dc.title |
Návrh městského mobiliáře s možností využití jako nosiče reklamy. |
cs |
dc.title.alternative |
Design of urban furniture with the possibility of use as a spot of advertising. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this essay the author deals with design of certain components of public city furniture (street furniture) in relation to it's possible use as a spot of advertising. The theoretical part describes and analyses existing methods how to deal with this issue. Also it considers se-lection of components of street furniture suitable for new design. Practical part describes particular design of those selected components. It deals with the construction, materials and other requisites of the project. The main goal is to design such public city furniture that is capable of handing on message of an advertisement and which is corresponding to contemporary needs and possibilities, perhaps even to indicate possible future progress through those new designs. |
en |
dc.description.department |
Ústav vizuální tvorby |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/130
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - 3D design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - 3D Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
13138
|
|
dc.date.assigned |
2008-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account