dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Horniecká, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T20:12:52Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T20:12:52Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9361
|
|
dc.description.abstract |
Prví část bakalářské práce se zabývá problematikou her, využitím her v procesu vyučování, při tvorbě kvalitní náplně volného času u žáků zš, působením hry na komunikační dovednosti. Část druhá předsta výzkumné šetření, výsledky, doporučení pro použití her jako prostředku pro zkvalitnění komunikace ve skupině a kompetencí žáků. |
cs |
dc.format |
47 s., 2 s. tabulky |
cs |
dc.format.extent |
1064218 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Hra
|
cs |
dc.subject |
teorie hry
|
cs |
dc.subject |
význam hry
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
rozvoj komunikačních kompetencí
|
cs |
dc.subject |
komunikace ve skupině
|
cs |
dc.subject |
Game
|
en |
dc.subject |
theory of game
|
en |
dc.subject |
game importace
|
en |
dc.subject |
free time
|
en |
dc.subject |
development of communication authority
|
en |
dc.subject |
communication in team
|
en |
dc.title |
Hra jako komunikační prostředek |
cs |
dc.title.alternative |
Game as a means for communication |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2009-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The first bachelor work meet challenge of game (computer game, card game.), use of during classes, at creation quality charge of leisure time by schoolchild, activity through game on development the interpersonal skills. The second present discovery program, result, recommendation for use game like medium to improve communications in group and incerase autority pupils. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7955
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-19 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
didaktické hry
|
cs |
local.subject |
educational games
|
en |