dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Vráblíková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T20:37:12Z |
|
dc.date.available |
2019-05-22T23:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9411
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti Pegas Container, spol. s r. o. Teoretická část práce je zaměřena na odborné poznatky vztahující se k marketingovému mixu, který se podrobněji zaměřuje na propagaci. V praktické části je charakterizována společnost Pegas Container, spol. s r. o., popsán současný stav marketingového mixu, SWOT analýza a Porterův model konkurenceschopnosti. Na základě provedeného marketingového výzkumu a zbylých analýz, jsou navrhnuta doporučení, která by mohla pomoci ke zlepšení aktuální situace. |
cs |
dc.format |
60 |
cs |
dc.format.extent |
3500570 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019 |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
SWOT-analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
SWOT-Analyse
|
en |
dc.subject |
Porter five forces analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti PegasContainer, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analyse the marketing mix with focus on promotion in Pegas Container, ltd. company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2009-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with problem of marketing mix especially promotion in Pegas Container, ltd. company. Theory part solves theoretical knowledge concerning to area marketing mix especially promotion. Analytic part describes Pegas Container, ltd. company actual situation of marketing mix, SWOT analysis and Porter five forces analysis. On basis of result of marketing research and other analysis is designed recommendation that could help to improve actual situation. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11460
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
obytné kontejnery
|
cs |
local.subject |
reklama a propagace
|
cs |
local.subject |
residential containers
|
en |
local.subject |
promotion
|
en |
local.subject |
advertising
|
en |