Analýza marketingové mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti PegasContainer, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti PegasContainer, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Vráblíková, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-17T20:37:12Z
dc.date.available 2019-05-22T23:00:10Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9411
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti Pegas Container, spol. s r. o. Teoretická část práce je zaměřena na odborné poznatky vztahující se k marketingovému mixu, který se podrobněji zaměřuje na propagaci. V praktické části je charakterizována společnost Pegas Container, spol. s r. o., popsán současný stav marketingového mixu, SWOT analýza a Porterův model konkurenceschopnosti. Na základě provedeného marketingového výzkumu a zbylých analýz, jsou navrhnuta doporučení, která by mohla pomoci ke zlepšení aktuální situace. cs
dc.format 60 cs
dc.format.extent 3500570 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject SWOT-analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject promotion en
dc.subject SWOT-Analyse en
dc.subject Porter five forces analysis en
dc.subject marketing research en
dc.title Analýza marketingové mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti PegasContainer, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Analyse the marketing mix with focus on promotion in Pegas Container, ltd. company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2009-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with problem of marketing mix especially promotion in Pegas Container, ltd. company. Theory part solves theoretical knowledge concerning to area marketing mix especially promotion. Analytic part describes Pegas Container, ltd. company actual situation of marketing mix, SWOT analysis and Porter five forces analysis. On basis of result of marketing research and other analysis is designed recommendation that could help to improve actual situation. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11460
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade A
local.subject obytné kontejnery cs
local.subject reklama a propagace cs
local.subject residential containers en
local.subject promotion en
local.subject advertising en


Files in this item

Files Size Format View
vráblíková_2009_bp.pdfBlocked 3.338Mb PDF View/Open
vráblíková_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
vráblíková_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account