Vliv sponzoringu na image firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv sponzoringu na image firmy

Show full item record

No preview available
Title: Vliv sponzoringu na image firmy
Author: Trnka, Marcel
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Cílem této práce, je zhodnotit jak může být sponzoring pro firmy a jejich značky prospěš-ný. V teoretické rovině, je sponzoring velmi často hodnocen, jako budovatel povědomí a image. Ve skutečnosti, jsem v knihách o sponzoringu nenašel nic. Nenašel jsem tam nic, co by mělo váhu. Žádnou důležitou informaci, jen samé teoretické definice, kterými jsem se nesvazoval. Sponzoring není o teorii. Sponzoring se odehrává na hřišti, na dráze, zkrátka na sportovišti. Následně, také díky tomu, že sponzoring se statisticky nehodnotí, je velmi těžké získat ja-kékoliv relevantní informace. To se týká především České republiky. A pokud existují ně-jaké údaje, pocházejí od firem a ty si svá důležitá data pečlivě střeží. Přesto, tato práce by měla dát některé odpovědi těm, kteří v oblasti sponzoringu začínají, nebo tápou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9481
Date: 2009-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10697


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
trnka_2009_bp.pdfBlocked 1.577Mb PDF
trnka_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
trnka_2009_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account