dc.contributor.advisor |
Přinosilová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Hejduk, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T21:29:00Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T21:29:00Z |
|
dc.date.issued |
2009-03-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9516
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je poukázat na problematiku edukace osob s autismem v závislosti na charakteru postižení, využití speciální intervence a na čase s ohledem na edukaci v zařízení Effeta. Proces edukace, který je do značné míry ovlivněn charakterem postižení, závisí především na nalezení adekvátního individuálního přístupu tzn. přizpůsobení prostředí a způsobu komunikace. |
cs |
dc.format |
90 s., 5 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
4001300 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Edukace
|
cs |
dc.subject |
autismus
|
cs |
dc.subject |
pervazivní vývojová porucha
|
cs |
dc.subject |
diagnostika
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální interakce
|
cs |
dc.subject |
speciální intervence
|
cs |
dc.subject |
strukturované učení
|
cs |
dc.subject |
zařízení Effeta
|
cs |
dc.subject |
Education
|
en |
dc.subject |
autism
|
en |
dc.subject |
pervasive developmental defect
|
en |
dc.subject |
diagnostics
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
social interaction
|
en |
dc.subject |
special intervention
|
en |
dc.subject |
structured studying
|
en |
dc.subject |
the Effeta Centre
|
en |
dc.title |
Edukace osob s PAS v zařízení Effeta Brno |
cs |
dc.title.alternative |
Education of People Suffering from Autism and Placed in the Effeta Centre |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štěpánková, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2009-05-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The paper aims at the education of people who suffer from autism regarding the nature of handicap, the use of special intervention and the time in relation to the education in the Effeta Centre. The education itself, which is significantly affected by the nature of handicap, depends especially on the finding of an adequate individual approach, i.e., adaptation of the environment and a way of communication. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1015812
|
|
dc.date.assigned |
2007-11-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
denní stacionáře
|
cs |
local.subject |
děti s autismem
|
cs |
local.subject |
stationary care facilities
|
en |
local.subject |
children with autism
|
en |