Lež a pravda v komerční komunikaci na příkladu reklamy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Lež a pravda v komerční komunikaci na příkladu reklamy |
Author: |
Kalipolitisová, Nikola
|
Advisor: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstract:
|
Práce pojednává o jednom z nejvýznamnějších pilířů reklamní praxe - o pravdivosti reklamy. Teore-tická část je shrnutím současné úpravy právní regulace a etické samoregulace reklamy v České republice se zaměřením na normu pravdivosti a klamavosti. Další průběh práce směřuje spíše k etické samoregulaci reklamy. Náplní praktické části je analýza postupů nejvýznamnějšího českého samoregulačního orgánu, Rady pro reklamu. Pro dosažení cíle kapitoly je použit souhrn stížností projednaných Arbitrážní komisí RPR za období posledních pěti let. Zjištěné nedostatky rozhodovacího procesu Arbitrážní komise RPR a prezentace výsledků této činnosti slouží jako podklad pro projektovou část, jejímž hlavním cílem je návrh na jejich odstranění. V této části pokračuje práce uvedením několika příkladů reklam, které se podle subjektivního názoru autorky nacházejí za etickou hranicí. Součástí jejich hodnocení je opět návrh na jejich úpravu tak, aby vyhovovaly stanoveným etickým normám. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/955
|
Date:
|
2006-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
2716
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account