Využití kreativních technik při práci s mládeží

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití kreativních technik při práci s mládeží

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řeháčková, Helena
dc.contributor.author Koňařová, Marika
dc.date.accessioned 2010-07-17T21:55:20Z
dc.date.available 2010-07-17T21:55:20Z
dc.date.issued 2009-05-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9575
dc.description.abstract Předložená bakalářská práce pojednává o využití kreativních technik při práci s mládeží. Teoretická část je rozdělena do tří základních oblastí. První část se zabývá pojmem kreativita a dalšími souvisejícími pojmy. V druhé části jsem se zaměřila na oblast práce s mládeží, jak ve volném čase, tak ve škole. Tuto část tvoří také popis průběhu klasické a tvořivé vyučovací hodiny. Třetí část je celá věnována různým druhům kreativních technik, které je možno využít ve vyučování. Praktická část je částí výzkumnou, jejíž hlavním cílem bylo zmapovat současnou situaci využívání kreativních technik ve vyučování na školách ve Zlíně. Dalšími, dílčími cíli bylo získat zajímavé informace o této problematice. Využití kreativních technik ve vyučování bylo sledováno z pohledu žáků a studentů. cs
dc.format 71 cs
dc.format.extent 1570691 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kreativita cs
dc.subject žák cs
dc.subject učitel cs
dc.subject tvořivé vyučování cs
dc.subject škola cs
dc.subject kreativní techniky cs
dc.subject creativeness en
dc.subject student en
dc.subject teacher en
dc.subject creative teaching en
dc.subject school en
dc.subject creative techniques en
dc.title Využití kreativních technik při práci s mládeží cs
dc.title.alternative Creative Techniques Usage in Work with Youths en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Opatrný, Pavel
dc.date.accepted 2009-06-15
dc.description.abstract-translated This text discusses creative techniques used in work with the youth. The theoretical part is split into three main chapters. The first chapter deals with the term creativeness, and with other related terms. In the second chapter, I have focused on work with the youth in their free time as well as at school. This part also forms a description of a classic and a creative lesson. The third chapter provides various kinds of creative techniques that can be used in lessons. The practical part of the thesis is empiric. The main goal is to map the actual situation of creative techniques usage at schools in Zlín. Additional goals were to collect other interesting information about this matter. Creative techniques usage was viewed from scholar 's and students' point of view. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 11443
dc.date.assigned 2009-02-13
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
koňařová_2009_bp.pdf 1.497Mb PDF View/Open
koňařová_2009_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
koňařová_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account