Využití kreativních technik při práci s mládeží
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Řeháčková, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Koňařová, Marika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T21:55:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T21:55:20Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9575
|
|
dc.description.abstract |
Předložená bakalářská práce pojednává o využití kreativních technik při práci s mládeží. Teoretická část je rozdělena do tří základních oblastí. První část se zabývá pojmem kreativita a dalšími souvisejícími pojmy. V druhé části jsem se zaměřila na oblast práce s mládeží, jak ve volném čase, tak ve škole. Tuto část tvoří také popis průběhu klasické a tvořivé vyučovací hodiny. Třetí část je celá věnována různým druhům kreativních technik, které je možno využít ve vyučování. Praktická část je částí výzkumnou, jejíž hlavním cílem bylo zmapovat současnou situaci využívání kreativních technik ve vyučování na školách ve Zlíně. Dalšími, dílčími cíli bylo získat zajímavé informace o této problematice. Využití kreativních technik ve vyučování bylo sledováno z pohledu žáků a studentů. |
cs |
dc.format |
71 |
cs |
dc.format.extent |
1570691 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kreativita
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
tvořivé vyučování
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
kreativní techniky
|
cs |
dc.subject |
creativeness
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
creative teaching
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
creative techniques
|
en |
dc.title |
Využití kreativních technik při práci s mládeží |
cs |
dc.title.alternative |
Creative Techniques Usage in Work with Youths |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2009-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This text discusses creative techniques used in work with the youth. The theoretical part is split into three main chapters. The first chapter deals with the term creativeness, and with other related terms. In the second chapter, I have focused on work with the youth in their free time as well as at school. This part also forms a description of a classic and a creative lesson. The third chapter provides various kinds of creative techniques that can be used in lessons. The practical part of the thesis is empiric. The main goal is to map the actual situation of creative techniques usage at schools in Zlín. Additional goals were to collect other interesting information about this matter. Creative techniques usage was viewed from scholar 's and students' point of view. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
11443
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-13 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account